....

....

.......

.......
ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΕΕΣΕΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΥΜΑΙ ΞΑΝΑ Ν ΑΝΟΙΓΩ ΜΕΣ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΑΝΙΑ

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

 
 
ΕΤΣΙ ΕΜΑΘΑ Ν ΑΝΟΙΓΩ ΦΥΛΛΟ ΓΙΑ ΠΙΤΕΣ.....
Τις νυχτες του χειμωνα ... κοντα Χριστουγεννα ... εφτιαχνε η μανα ρυζοπιτα και κολοκυθοπιτα . Ανοιγε μονη της το φυλλο και τις εψηνε στην πυροστια ... στο τζακι. Δεν αναβαμε φως ... μας αρεσε να μιλαμε μοναχα με την λαμψη της φωτιας. Ο πατερας με το κομπολοι του και το τσιγαρο ...ακουγε τις ιστοριες της μανας μου για παλια και φρεσκα προξενεια. Κι υστερα μου μιλουσε για την θεια Γεννηση . Κι εγω πηγαινα ως την Βηθλεεμ με ενα κομματι πιτα για τον Χριστο !!!... Ο χτυπος του ρολογιου ... οι κουβεντες των γονιων ... οι μυρωδιες ... οι θυμησες... Ετσι εμαθα να διηγουμαι στα παιδια μου την Γεννηση ... ετσι εμαθα ν ανοιγω φυλλο για πιτες ... ετσι εμαθε κι η κορη μου απο μενα !!!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου